piątek, 28 września 2012

Szał promocji Rossmanna

Od kilku dni głośno w blogosferze na temat gazetki Rossmanna z promocjami ich własnych marek. Szał ogarnął również mnie i oto co kupiłam dziś w Rossmannie:
1. ISANA Krem oliwkowy do rąk 100ml 2,29 zł  - ma ciekawy skład, oprócz głównego przeznaczenia może wypróbuję go na końcówki włosów - jakby jednak zielony krem z Biedronki wycofali.
2. ISANA Woda brzozowa 500 ml 4,99 zł - czytałam o jej fajnym działaniu jako płukanki ;)
3. Babydream Szampon dla dzieci 250 ml 2,49 zł
4. Szczotka do włosów 4,99 zł
5. ISANA Krem do ciała 500 ml 7,99 zł - uwielbiam ten zapach! Wieczorem po prysznicu zawsze się takim kremem smaruje. Lubię oliwkowy, ale ten wręcz uwielbiam!
6. Frotki do włosów 12 szt 3,59 zł - bez metalowych elementów oczywiście ;)
7. Klipsy do włosów 3 szt 2,19 zł - lubię nimi podpinać włosy.
8. Ocet jabłkowy 750 ml 6,69 zł - brak go na zdjęciu. Stosuję wewnętrznie, jak i jako dodatek do płukanki do włosów.

Miałam zamiar kupić jeszcze płyn do kąpieli Babydream fur Mama, a także odżywkę do paznokci Eveline, ale były w standardowej cenie 9,99 zł płyn i 10,49 zł odżywka... Nie miałam czasu kłócić się z pracownikami, więc odpuściłam sobie kupno :/

Najbardziej zadowolona jestem z niepozornej kieszonkowej szczotki do włosów z lusterkiem:

Jest na prawdę niewielka, bez problemu zmieści się w każdej torebce.


 Dodatkowo nie szarpie włosów bardziej niż zwykła, pełnowymiarowa szczotka i ma przydatne lustereczko ;) Taki mały drobiazg za 5 zł a cieszy :D

 Dodatkowo nie szarpie włosów bardziej niż zwykła, pełnowymiarowa szczotka i ma przydatne lustereczko ;) Taki mały drobiazg za 5 zł a cieszy :D


Znacie te produkty? Co o nich myślicie? Za jakiś czas pojawią się ich recenzje ;)

2 komentarze:

  1. Widzę, że zakupy udane :) Słyszałam, że krem z biedronki wycofali, więc będziesz miała okazję wypróbować Isanę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie chce mi się wierzyć, że krem z Biedronki wycofali. Myślisz, że jest to pewne? U mnie jest kilka sztuk w Biedronce, a szkoda mi robić zapasy z powodu plotki... Zresztą ostatnio do porcji Joanny b/s dodałam kroplę olejku kokosowego zmieszanego z oliwką BD. Na upartego można dodać shea i krem z biedronki home-made jak malowany :D

      Usuń

Chętnie poznam Waszą opinię na temat wpisu lub bloga. Wpisy zawierające reklamę lub co gorsza obraźliwe będę usuwać. Komentarz jest częścią bloga, więc niech będzie równie przemyślany - to jest Wasz ślad i świadczy o Was ;)