wtorek, 5 marca 2013

Zasób kosmetyków - marzec 2013

Ilość kosmetyków zmienia się u mnie jak sinusoida - raz rośnie, zaraz potem spada i znowu rośnie :P Staram się nie chomikować, ale różnie z tym bywa. Ostatnio kilka zużyłam, z byt wiele nie kupowałam, mimo że jest ogrom nowości lub włosowych hitów, których jeszcze nie spróbowałam ;) Oto jak prezentuje się lista i jakie mam plany na zużycie ;)


 KOSMETYKI WŁOSOWE:

Szampony:

a) łagodne bez SLS, bez SLES:
1. Rossmann, Babydream (szampon dla dzieci)
2. Rossmann, Facelle intim, Sensitive (płyn do higieny intymnej)
3. Intimelle z aloesem

b) oczyszczające z SLES:
1. Barwa ziołowa, Czarna Rzepa (D!!!)
2. Bingo SPA, Szampon z żeń-szeniem (KWC brata)


Odżywki d/s:

a) bez silikonów
1. Receptury Agafii - Balsam domowy (D!!!)
2. Receptury Agafii - Balsam ziołowy regenerujący
3. Bingo, SPA, Maska do włosów z proteinami kaszmiru i kolagenem
4. Artiste, Odżywka intensywnie regenerująca


b) z silikonami:
1. Lorys duo chocolate krem nawilżajacy (D!!!)
2. Forte Sweden, Romantic Professional Anti - Age, Balsam do włosów z jedwabiem
3. Love2MIX Organic Maska z proteinami pereł 


Odżywki b/s

a) bez silikonów:
-

b) z silikonami:
1. Shauma, Odbudowa i pielęgnacja, spray bez spłukiwania
2. Marion, 7 efektów, kuracja z olejkiem arganowym


Wcierki:

1. Woda brzozowa, Barwa
2. Farmona, Jantar 
3. Receptury Agafii - Ziołowy lotion do włosów przeciw wypadaniu (D+)
4. Receptury Agafii - aktywne ziołowe serum na porost włosów 
5. ISANA, Woda brzozowa (głównie w roli płukanki) (D!!!)
6. Kozieradka


Półprodukty i dodatki:

1. Gliceryna
2. Algi - spirulina
3. Czerwona glinka z algami
4. Placenta roślinna
5. Kolagen z elastyną (D!!!)
6. Hesh, Amla puder 
7. Aloes zatężony 200x


Henna:

1. Mumtaz
2. Hesh, Heenara Herbal Hair Pack
3. Hesh, Mehandi
4. Fitocosmetik, Hna indyjska naturalna 


Oleje:

1. Olej rycynowy (D+)
2. Olej sezamowy (D+)
3. Olej z orzechów włoskich (D+)
4. Babydream
5. Babydream fur Mama
6. Cien Oliwkowy olejek do masażu
7. Masło shea  (D!!!)
8. Olej arganowy zimnotłoczony nierafinowany z setare.pl

10 komentarzy:

  1. Hmmm... ciekawa jestem tego żelu do higieny intymnej z Natury. Który bardziej Ci służy - Facelle czy Intimelle? Ładnie sobie radzisz, wcale tak dużego zapasu nie masz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Intimelle jest łagodniejszy, ładniej pachnie, ale gorzej się pieni, jest rzadszy i trzeba nałożyć więcej, więc ma słabszą wydajność. Myje tak samo dobrze, ale mam wrażenie, że jest delikatniejszy dla skóry głowy. Włosy plączą się podobnie - stosuję OMO, więc nie jest to dla mnie problem ;)

      Usuń
    2. Dzięki! Jestem bliżej niż dalej wykończenia zapasów szamponowych i Intimelle wypróbuję bardzo chętnie. Myślałam nad Facelle ale skusiłaś mnie ;)

      Usuń
  2. Zaintrygowała mnie ta odżywka Artiste, bo moje falowane włosy nie przepadają za nadmiarem silikonów. Te składniki zaburzają ich naturalny skręt. Po raz pierwszy spotykam się z tą marką. Zaraz poszukam informacji na jej temat:)

    Również mam tę oliwkę Babydream fur Mama i moje wysokoporowate włosy są z niej zadowolone;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To typowo proteinowa odżywka - nie wygładza, nie zmiękcza i nie ułatwia rozczesywania - sama w sobie. Natomiast wzbogacona nawilżaczami (aloes) lub/i olejami jest całkiem w porządku ;)

      Usuń
  3. dużo dużo :) ja muszę poodawać/wylać szampony, bo teraz Aritha jest moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myjesz Arithą w pudrze? Nie jest to kłopotliwe na co dzień? :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ano mam, a Ty jeszcze darmową wysyłkę w sklepie ogłaszasz :P Niestety jeszcze 1 kosmetyk włosowy przez to dojdzie, reszta to na szczęście twarzowo-zębowe nowości ;) Pochwalę się jak dostanę paczkę ;)

      Usuń
  5. Tak patrzę i patrzę i widzę, że masz dokładnie takie fale o jakich zawsze marzyłam! :) Oczywiście numerem jeden są proste włosy - jak u większości kręciołków, ale takimi falami bym nie pogardziła, oj nie.. :)

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Waszą opinię na temat wpisu lub bloga. Wpisy zawierające reklamę lub co gorsza obraźliwe będę usuwać. Komentarz jest częścią bloga, więc niech będzie równie przemyślany - to jest Wasz ślad i świadczy o Was ;)