wtorek, 6 sierpnia 2013

Zasób kosmetyków do włosów sierpień i denko

Denko


W lipcu nie zaliczyłam tak naprawdę żadnego denka włosowego - zostały mi produkty dosłownie na 2 użycia, więc dobiegły końca w pierwszym tygodniu sierpnia:

1. Receptury Agafii - Balsam ziołowy regenerujący - (recenzja)balsam dobry do ułatwienia rozczesywania nakładany na kilka minut (2-3 min) po myciu, nadaje się do wzbogacania. Nie odciąża, ale końce wygładza. Jest wiele podobnych balsamów, a ten ciężko dostać, więc mimo pozytywnego działania nie wiem czy kupię ponownie

2. Cien Oliwkowy olejek do masażu - nie umiem tak naprawdę oceniać olejów do włosów (do ciała nie przepadam). Żaden nie zrobił mi tragedii ani cudu na włosach ;) Chyba są tolerancyjne :P Oliwka Cien ma dobry skład i przyjemny świeży zapach. Nakładałam ją na suche lub mokre włosy, solo lub z maską. Włosy dzięki olejowaniu są elastyczne, lśniące. Nie wysuszył włosów, ani nie powodował trudności w zmywaniu. Świetnie nadawał się do maski z drożdży - tłumił ich zapach bardzo skutecznie. Powstawała cytrynowa bułeczka :) Jest to wersja limitowana, nie widziałam jej w Lidlu,  więc raczej nie kupię ponownie.

Jak widzicie oba produkty działają poprawnie, ale ich dostępność pozostawia wiele do życzenia i to jedyny powód, przez który raczej ich nie kupię. Produkty działaniem okazały się dobre, więc jeśli macie do nich dostęp to polecam wypróbować ;)

A co jeszcze widnieje w moich zbiorach:

  KOSMETYKI WŁOSOWE:


Szampony:

a) łagodne bez SLS, bez SLES:

b) oczyszczające z SLES:



Odżywki d/s:

a) bez silikonów


b) z silikonami:


Odżywki b/s



Wcierki:




Półprodukty i dodatki:

6. Aloes zatężony 200x
7. Mydełko Sesa (szampon, odżywka czy kuracja na wypadające włosy w jednym)

Henna:


1. Mumtaz


Oleje:


1. Babydream 
3. Olej arganowy zimnotłoczony nierafinowany
4. Olej sezamowy
5. Sesa o zapachu egzotycznym


Nowością są:

1. Receptury Agafii, Mydło cedrowe - ostatnio częściej swędział mnie skalp, więc korzystając z promocji w sklepie Ukryte w słowach (odbieram na miejscu w Lublinie) postanowiłam kupić "coś" ziołowego i rosyjskiego. Cedr skusił mnie właściwościami antyseptycznymi, więc mimo ciekawszych wersji zapachowych wybrałam właśnie jego. Pieni się super, głowa nie swędzi, olej domywa. A butelka z pompką 500 ml za 15 zł jest wygodnym i niedrogim rozwiązaniem ;)

2. Olej Sesa o zapachu egzotycznym - wypadanie zaczęło mnie irytować, nie martwić, ale irytować, gdyż staram się odżywiać zdrowo, nie stresować, tylko działać, a włosy lecą dalej. Postanowiłam dać szansę słynnej Sesie. Jak na razie efektów brak. Włosy lecą, jak leciały...

3. Mydełko Sesa - ma być uzupełnienem kuracji olejkiem, a także środkiem dodającym objętości. Szału nie ma, trzymanie godzinę powoduje szybsze przetłuszczanie, mimo zmywania mydełka szamponem. Może powinna mydlić szamponem 2 razy? Przy trzymaniu 15 min zmywa się dobrze i lekkie uniesienie u nasady jest widoczne ;)


Znacie te produkty? Może macie patent na ich zastosowanie, aby pokazały swoją "moc"? :)

8 komentarzy:

  1. Ooo zaciekawiła mnie ta placenta roślinna, jeszcze tego nigdzie nie widziałam :) a i widzę, że teraz w setare tego nie ma :( jesteś z niej zadowolona? jak stosujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuję jako dodatek do maski. Zauważyłam, ze nadaje połysk. Zainteresowała mnie placenta jako wcierka, ale nie mam pomysłu jak mój proszek na wcierkę przerobić. Chyba wersja w ampułkach jest lepiej do tego celu przeznaczona.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Nadal się tego wstydzę... Publikacja informacji jest pewnego rodzaju podsumowaniem i samokrytyką :) Niech promocje się skończą! :P

      Usuń
  3. Ja mydełko sesa trzymam godzinę :D Nie zauważyłam szybszego przeytłuszczania po nim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak trzymam godzinę to muszę zmywać 2x łagodnym szamponem, gdyż go nie domywa. Mocniejsze szampony, które lepiej się pienią zmywają już za pierwszym razem ;)

      Usuń
  4. Muszę wypróbować ten olej Sesa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę w końcu wypróbować facelle :)
    obserwuję i również zapraszam do siebie,
    0jlablogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Waszą opinię na temat wpisu lub bloga. Wpisy zawierające reklamę lub co gorsza obraźliwe będę usuwać. Komentarz jest częścią bloga, więc niech będzie równie przemyślany - to jest Wasz ślad i świadczy o Was ;)