poniedziałek, 3 grudnia 2012

Dzień darmowej wysyłki 03.12.2012 :)

W całej blogosferze aż huczy, ale ja również dodam swoje trzy grosze ;) Cały spis sklepów znajdziecie TU, a poza tym w każdym sklepie biorącym udział jest oznaczenie. Chciałam jednak zachęcić Was do sprawdzenia oferty sklepów:

1) "blogowe" - wlaścicielki prowadzą bloga i głównie z nich trafiłam do sklepu:



2) "kto by się spodziewał" - tu postanowiłam Wam przedstawić sklep, który odkryłam. Właściwie jest to portal zrzeszający drobniejszych sprzedawców. Kiedyś bawiłam się w ręcznie wykonywaną biżuterię i korzystając z darmowej wysyłki postanowiłam reaktywować to hobby - dlatego weszłam na stronę sklepu:


A tu psikus! Koraliki i akcesoria są, ale znalazłam, ku przestrodze dla włosomaniaczek, dość pokaźny zasób kosmetyków. Zwłaszcza bardzo tanie indyjskie odżywki do włosów w pudrze. Są również oleje i maski takich firm jak znana Vatika ;) Niejednokrotnie taniej, niż w sklepach są też produkty Green Pharmacy, Marion i Joanna. Nie przestraszcie się perukami i sztucznymi pasemkami na pierwszej stronie. Na kolejnych są produkty mniej ekstrawaganckie ;) Chciałabym jednak zastrzec, że złożyłam zamówienie w tym sklepie i nie otrzymałam jeszcze przesyłki, toteż nie mogę zaświadczyć o solidności sklepu. Mam nadzieję, że organizatorzy dokładnie weryfikują partnerów zgodnie z zapisami regulamin akcji ;)

Tym oto sposobem akcja denko leży i kwiczy, a mój mozolnie zmniejszający się zasób kosmetyków urośnie znowu :P Portfel skurczył się dokładnie o 62,87 zł, więc dramatu nie ma ;)

2 komentarze:

  1. Pierwszy raz w życiu skorzystałam z tego (i może jeszcze skorzystam, tyle pokus... ;-))). Gdyby nie blogowanie pewnie nawet nadal nie wiedziałabym, kiedy to właściwie jest (bo że jest taka akcja, gdzieś tam słyszałam... :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akcję znam, zazwyczaj kupowałam wtedy soczewki :) Przed włosomanią nie kupowałam za często kosmetyków w sieci :P W ogóle miałam ich mniej i jakoś nie cierpiałam z tego powodu :D

      Usuń

Chętnie poznam Waszą opinię na temat wpisu lub bloga. Wpisy zawierające reklamę lub co gorsza obraźliwe będę usuwać. Komentarz jest częścią bloga, więc niech będzie równie przemyślany - to jest Wasz ślad i świadczy o Was ;)