piątek, 7 czerwca 2013

Liebster Blog - odsłaniam kolejne tajemnice :P

Zostałam ponownie nominowana do Liebster Blog - tym razem przez Ewe. Dziękuję za wyróżnienie :) Coraz więcej faktów o mnie wiecie, czas na jeszcze ;)


Oto, z jakimi pytaniami się dziś zmierzę :

1.Co natchnęło Cie do pisania bloga?

Zaczęłam zapuszczanie włosów, szukałam informacji o pielęgnacji. Wciągnął mnie wizaż, potem blogi, które są skarbnicą wiedzy! Zresztą same wiecie ;) Natłok informacji powodował, że założyłam bloga na wizażu, który nie miał być typowym blogiem, ale notatnikiem. Wszelkie informację, ciekawostki tam zapisywałam, podobnie analizy składów, które początkowo nieudolnie robiłam, a także dziennik, co robiłam z włosami i jakie były efekty. Dodawałam zdjęcia, żeby móc porównać. Nie promowałam bloga wizażowego nigdzie, ale pojedyncze osoby na niego trafiały i często uznawały moje wpisy za przydatne. Po kilku miesiącach, gdy sposób pisania "dla siebie" stopniowo zmieniał się "dla innych" postanowiłam założyć "prawdziwy" blog :)

2. Bez jakiego kosmetyku nie możesz wyjść z domu?

Pomadki do ust (ochronnej) lub błyszczyku.

3. Obcasy, balerinki czy platformy?

Na specjalne okazje obcasy - nic tak nie podkreśla kobiecości, na mniej zobowiązujące wyjścia platformy - elegancko, ale wygodniej, a na co dzień balerinki - nic nie zakłóca mojego pędu :D


4. Z jakim aktorem/aktorką chciałabyś spędzić dzień?

Z żadnym :P Fascynuje mnie Anthony Hopkins i Jack Nicholson, ale są to osobowości, które zdecydowanie by mnie onieśmieliły i wyszłabym na dzikuskę, która zapomniała języka w gębie :P

5. Ulubiony film/ serial?

Ostatnio serial: "Pingwiny z Madagaskaru" :) Uwielbiam Juliana i się tego nie wstydzę :P Nic mnie tak nie rozśmiesza po ciężkim dniu. Filmów, które lubię jest sporo. Ostatnio zauroczył mnie film "Wszystko za życie" (oryg. "Into the Wild").

6.Upał czy mróz?

Upał! Cały czas na niego czekam w tej "porze deszczowej" :P

7.Zachód Słońca czy wschód?

Zachód, jeśli chodzi dosłownie o to zjawisko. Ale metaforycznie Wschód słońca - nowy dzień, nowe wyzwania, nowe nadzieje...

8. Czego boisz się najbardziej?

Bezradności.

9. Jakbyś mogła wyjechać i zamieszkać tam gdzie tylko chcesz, który kraj byś wybrała?

Australia lub Islandia.

10.Ulubiony owoc?

Truskawka :D

11.Czy Twój zawód jest Twoim wymarzonym? a jak nie to kim byś chciała być?

Mój zawód można powiedzieć, że tak. Ale nie pracuję w zawodzie :/


Pozdrawiam Was serdecznie w oczekiwaniu na ten upał :D

11 komentarzy:

  1. Fajne odpowiedzi, na szczęście upał u mnie is comming i pierwszy raz w tym roku zakładam krótkie spodenki...
    Z 2,3,5,6,9, 10 mam podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. pingwiny ,a zwłaszcza Julian -zawsze pojawia mi się na twarzy dzięki nim uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po długim procesie tentegowania w głowie muszę stwierdzić, że mam tak samo :D

      Usuń
  3. ale ciekawie odpowiedziałaś na pytania , super : )

    z 4 mam podobnie:)
    I kocham truskawki i upał też :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co ściemniać - lubimy postacie, jakie aktorzy kreują. Osobiście ich nie znamy - może to lepiej, bo byśmy się rozczarowały? :P

      Usuń
  4. Australia i zachód słońca! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To do zobaczenia w Australii ;)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń

Chętnie poznam Waszą opinię na temat wpisu lub bloga. Wpisy zawierające reklamę lub co gorsza obraźliwe będę usuwać. Komentarz jest częścią bloga, więc niech będzie równie przemyślany - to jest Wasz ślad i świadczy o Was ;)