czwartek, 1 listopada 2012

Akcja zapuszczania włosów - środki przyspieszające wzrost w listopadzie

Informowałam Was o przyłączeniu się do akcji TU.Wysłałam już zdjęcie, ostro czuję się zmotywowana ;) Założeniem jest stosowanie dodatkowych metod na przyspieszenie porostu włosów, sama cierpliwość to troszkę za mało :D

Co ma przyspieszyć porost moich włosów w pierwszym miesiącu zapuszczania (listopadzie 2012)?


1. WcierkaJoanna Rzepa, ampułki wzmacniające wcierana po każdym myciu co drugi dzień

2.Odżywka na skalp: Receptury Agafii - Balsam ziołowy specjalny lub Receptury Agafii - Balsam domowy
wmasowywana w skalp solo lub z dodatkiem placenty po myciu

3. Placenta roślinna jako dodatek do masek na skalp

4. Green Pharmacy, Olejek łopianowy ze skrzypem   - olejowanie skalpu na noc lub 30 minut przed myciem minimum 1x w tygodniu

5. MASAŻ związany ze stosowaniem powyższych specyfików ;)

6. Wewnętrznie picie pokrzywy, skrzypokrzywy, ostatnio łykałam przez 3 miesiące Capivit total action, więc teraz same pojedyncze witaminki: A+E oraz B complex, a po ich skończeniu przerwa - dbajmy o naszą wątrobę :P

Efekt moich starań będzie taki (długie, rude i faliste):

Źródło: google

5 komentarzy:

  1. tez chce takie wlosy jak na zdjeciu <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry plan, ciekawa jestem, jak zadziała placenta i ampułki Joanny. Ja będę używać kuracji w butelce Joanny, ale dopiero w grudniu, w listopadzie Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Placentę używałam już kilkakrotnie, ale nie było to regularne. Jedno mogę na 100% stwierdzić - po placencie włosy u nasady bardzo mocno lśnią! Nie nakładam jej na całe włosy i może dzięki temu różnicę widzę ;) Kuracja w butelce ma identyczny skład jak kuracja ;) Nad Jantarem też się zastanawiam, ale jak używałam go kilka miesięcy temu to przetłuszczał mi włosy :/

      Usuń
  3. a nie pisałas przypadkiem coś o nicku karmelowa;>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam się jednego nicku :P Jak mam być sławna to pod jednym pseudonimem :D

      Usuń

Chętnie poznam Waszą opinię na temat wpisu lub bloga. Wpisy zawierające reklamę lub co gorsza obraźliwe będę usuwać. Komentarz jest częścią bloga, więc niech będzie równie przemyślany - to jest Wasz ślad i świadczy o Was ;)